ایده های مراسم عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی : یکی از جذاب ترین مراسم های که زوج های تازه آن را برگزار می کنند برگزاری مجالس نامزدی می باشد.

شما می توانید در تشریفات عروسی از ایده های جالب و جذاب استفاده کنید. در ادامه این پست ما قصد داریم به معرفی برخی از این ایده ها بپردازیم با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید.

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

اهدا گیفت به مهمانان یکی از رایج ترین مواردی است که در جشن های نامزدی استفاده می شود. البته اگر از موسسات خدمات مجالس استفاده کرده باشید .

این کار را می توانید به راحتی سپری کنید. آنها بهترین مراکز تولید گیفت را به شما معرفی می کنند.

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

1)می توانید یکی از عکس های دو نفرتان را به صورت پازلی سفارش دهید و از مهمان خود بخواهید بر روی هر قطعه یک جمله خاطره انگیز برایتان بنویسند.

2)می توانید از بیسکوییت های برای پذیرایی استفاده کنید که با جشن نامزدی مرتبط باشند مثلا بیسکویت های با شکل قلب، انگشتر و ….

 

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

 

3)برای تزئین نمودن فضای سالن می توانید از تم رنگی استفاده کنید که با لباس نامزدیتان هماهنگی داشته باشد ؛ این کار سبب می شود مراسم تان جذاب تر جلوه داده شود.

4)یکی دیگر از ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی که می تواند جذاب باشد استفاده از بادکنک های رنگی متنوع در قسمت های مختلف سالن است که در پایان مراسم می توانید به کودکان هدیه دهید.

5)البته می توانید قسمتی را به کودکان اختصاص دهید و برای آن میزی از بهترین خوراکی های خوشمزه و شکلات تهیه کنید تا بتوانید آنها را تا پایان مراسم سرگرم نمایید.

6)اگر برایتان مقدور بود از نامزدی پدر و مادرتان عکسی را تهیه کنید و بر روی میز قرار دهید.

7)یک تابلوی سفید تهیه نمایید و از مهمانان خود درخواست کنید تا جمله زیبا و عاشقانه روی آن بنویسند و در نهایت برای همیشه آن تابلو را به عنوان یادگار بر روی دیوار منزلتان بچسبانید.

8)می توانید بر روی کیف و کفش نامزدیتان پیام های عاشقانه ی را بنویسید و از عکاس بخواهید در زمان عکاسی از آنها نیز ایده بگیرد.

9)در درون حلقه نامزدی نیز می توانید یک جمله عاشقانه یا نام همسرتان را حک نمایید.

10)برای تزئین دسته گل نامزدی نیز می توان از عکس های دو نفره استفاده کرد که با زنجیرهای زیبا از دو سمت به دسته گل آویزان شده باشند .

11)اگر پدر و مادرتان در قید حیات نیستند می توانید عکس انها را با شمع های وارمری و گل های زیبا روی میز قرار بدهید تا نشان بدهید یاد و خاطره ی آن ها در هر شرایطی زنده نگه می دارید.

12)سعی کنید در چنین شبی ، زوج های را به مهمانان خود معرفی کنید که توانسته اند سال های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کنند و همچنین می توان از زندگی آنها ایده گرفت.

13)یکی از ایده های جذاب برای تشریفات لوکس که بسیار هیجان انگیز است و می توانید در این شب آن را بکار ببرید این است که یک نقاش را به مراسمتان دعوت کنید و از او بخواهید زیباترین صحنه نامزدی را برایتان نقاشی کند.

برچسب ها: , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: